Alla inlägg den 7 februari 2013

Tv

Av Elin Lindberg - 7 februari 2013 20:04

Nu Sveriges roligaste klipp?

Av Elin Lindberg - 7 februari 2013 19:28

Hej!!!

Asså vad är det me mig egentligen varför skriver jag inte på min blogg för! Kan ni svara på den frågan.. aa men i alla fall jag har haft fyllt uppmed läxor,  prov och lite annat men nu varje dag när jag anntligen har kommit hem eller när jag har tid så ska jag blogga och lägga upp bilder men en sak följ en av mina bästisars blogg www.nattasblogg.bloggplatsen.se Följ den nu! Men nu ska berätta lite om mig själv det ni kanske inte vet om mig. Jag är 11år och fyller år den 27 oktober, jag älskar mina kompisar, handboll och ridningen. Men älskar också smink och mode. Jag har en hamster som heter mimmi och hon är en dvärghamster. Jag har en bror en mamma och en pappa! Men hoppas ni också vill skriva lite i kommentarer om er själva eller vad jag ska göra eller nåt sånt bara att fråga!! Idag hade vi ett engelska grammatik prov det gick bra för jag kunde allting. Sen ska vi ha ett prov  i no och i so fast so är ganska lätt när det är geografi! Imorgon ska vi åka skridskor eller jag vet inte men aa.     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards