Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Elin Lindberg - 8 februari 2013 16:59

Hej! 

Idag har jag både en bra dag och en dålig dag. Den bra saken var att jag har träffat mina kompisar och lite sånt och den dåliga är lite bråk och sånt men man kan ju inte ha bra dagar hela tiden. Men i alla fall nu så har jag fått reda på att jag ska spela med F-00 och jag är 01 så det ska bli roligt kom gärna och titta imorgon i vikingahallen kommer inte i håg tiden (haha). På måndag så ska vi bada med kläder när vi ska simma med klasssen ska bli jätte roligt verkligen. Sen på tisdag ska vi ha utedag (stavning) och vi ska vara i sigtuna vid mälaren och åka skridskor, pimpla, grilla och man får åka längdskidor om man vill men jag ska åka skridskor! Jag och Clara (Bästis) åkate skidor förra gången fast då var vi i norrviken fast det fanns inga spår att åka med så det vart tråkigt. Men vad ska ni göra i helgen bara undra. Snart ska jag äta hembakad pizza det är så himla gott men vi hörs.... <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards